tiistai 31. lokakuuta 2017

Lokakuun kooste


Lokakuussa tapahtui min elämässä 
ylipäätään paljon kaikenlaista,
ja kiireeseen nähden myös blogi sai 
yllättävän paljon uutta sisältöä.




Käsitöiden puolella sain valmiiksi 
kolmet sukat ja yhden tavallisen tiskiliinan.



Höpöttelypostauksissa taas fiilistelin syksyä 
ja kerroin kuulumisia,
kuten sen, että graduni valmistui,
 ja pääsitte taas kurkkaamaan vähän 
teologin leirielämään.





Mitäs tykkäsitte lokakuun annista? :)

Saa nähdä, mitä marraskuu tuo nyt tullessaan.
Olkapää on edelleen rasitusherkkä,
joten hissukseen olen sen kanssa nyt.
Olen ihan vähän neulonut parina päivänä,
että saan Metsäretket-lapaset pois puikoilta,
mutta muuten vältän neulomista.
Vieroitusoireet on pahat!

Niitä lievittääkseni 
olen koittanut keksiä muuta luovaa toimintaa,
että sormet pysyvät pois puikoilta.

Tällä hetkellä mulla on kynttiläprojekti menossa.
Tavoitteeni on saada parin vuoden aikana kertyneet 
kynttilänjämät uusiokäyttöön jouluun mennessä.
Kävin myös kaivamassa varastosta 
lisää askartelutarvikkeita käden ulottuville,
koska tuumasin, että alkaa olla tulipalokiire,
jos aion joulukalenteriin saada luukkujen täytettä!

Toisaalta tämä olkapään rasittuminen 
onkin siis ihan hyvä juttu;
minun on ihan pakko tehdä muutakin kuin sukkia!
Hyvä syy kokeilla kaikkia ei-neulonnallisia luovia ideoita,
mitä mielessä pyörii...

Mielenkiinnolla odotan,
mitä saan aikaan, kun sukkapuikot ovat pannassa.

Mukavaa alkavaa marraskuuta teille sinne 
ruudun toiselle puolelle!
<3