keskiviikko 31. maaliskuuta 2021

Kiitos ja näkemiin - toistaiseksi

 

Rakas blogini lukija,
kiitos, kun olet ollut ja lukenut
näitä minun juttujani.
<3

Kuusi vuotta sitten aloitin bloggaamisen.
Nyt on aika lopettaa bloggaaminen
- ainakin joksikin aikaa.


Joskus elämässä on priorisoitava asioita,
ja päätettävä, mihin aikansa käyttää.
Minä olen tullut siihen tulokseen,
että blogin päivittäminen ei kuulu niihin asioihin,
joita haluan tällä hetkellä jatkaa.

Minulta on blogin suhteen visio ja innostus kateissa.
Haluan tehdä asioita sydämellä ja 
aidon innostuksen kautta.
Nyt ei ole sydän mukana, eikä kirjoittaminen maistu.
Tämä ottaa enemmän kuin antaa.

Kuluneista blogivuosista olen kuitenkin iloinen ja kiitollinen.
Erityisen kiitollinen olen tuttavuuksista ja ystävyyksistä,
joita olen saanut kokea tämän blogimaailman kautta.
<3

Ja hei! Eivät nämä ole hyvästit.
Nähdään(hän) Instagramissa @pipotus -tilillä
ja mun Pipotusta-kanavalla YouTubessa!

Sieltä minut löytää, käsitöiden parista, kuten aina.
Niistä en hevillä luovu.
;)

Siispä sanon:
Kiitos ja näkemiin!
<3

Ps. Blogini jää luettavaksi,
ja käyn lukemassa muiden blogeja kyllä,
vaikka en itse enää postailekaan.